Widziało nas już:

czwartek, 7 listopada 2013

paktofonika ponad wszystko

zima idzie,romanse kwitną i tylko ja jestem singielką ;___;
ostatnio kupiłam podkład VITALUMINEJRE AKŁA Z SZANEL
jego cena to ok. 175 zł czyli bardzo drogo ,ale ja utargałam go za 30 zł hihiihhihi
 za niedługo jedziemy do Warszawy na zlot naszych fanów
ale co ubrać ,pogoda brzydka a my w kurtkach nie wyjdziemy do ludzi
myślałyśmy nad kreacjami kuszącymi, podam wam zdjątko żebyście mogły sobie luknąć na projekt zrobiony dla mnie ( NIE KOPIOWAĆ BO ŻAL)




modelina piękna jak i ciuch  ;) 
nie trzymam was już kc 
  ZAKOCHAŃCE NASI !<3








a tak wyglądam z rana




życie na krawędzi 




NASZE PUCHARY ZA NAJLEPSZE STYLIZACJE
WŁAŚNIE HIRR  |
                             |
                            \  /
                               '  
                                 

                                                               moja kuzin

pale


zagubiona



















                                                      ściągnęłaś mi spodenki to teraz cierp


























                                                            mój smajlej































siedze i marze







                                                           UWAGA! ZMIANA NAGRÓD W KONKUSIE!!

ponieważ mamy konkurencje chciałybyśmy zmienić nagrodę na oto tą superową świeczke!



 pachnie niesamowicie ,ma zmysłowe afrykańskie zapachy i nie ma jej w żadnym sklepie! + oczywiście autografy jak najbardziej będą w komplecie :) <sorki za wielkanocny stroik>

GDYBY KTOŚ ZAPOMNIAŁ NA CZYM POLEGA KONKURS! :
WYŚLIJ NAM SWOJE ZDJĘCIE NIE WZORUJĄCE SIE NA NASZYCH POWIEDZONKACH TYPU"KUSZĘ" I WGL .


                              #WYSZŁA#DO#UBIKACJI#POTRĄCIŁO#JĄ#AUTO </3


 O&M 

9 komentarzy:

  1. jakie kocice mrr grr

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasi t ladnie w grzywce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najładniejsze ze szkoły
    !

    OdpowiedzUsuń
  4. kasia grzywka na agnieszke

    OdpowiedzUsuń
  5. HAHAAHAHAHAHA ŚWIECZUNIA, KUŹWA LEŻE LEŻE HAHAHAHAHAHAHAAHAAHA

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerniawska kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  7. łuhuhuhu, jestem wierną fanką FESZYN SRESZYN ;*
    pozdrawiam z gorącej Alaski xd

    OdpowiedzUsuń